woensdag 15 februari 2017

Gedeputeerde op de koffie voor duurzaamheid

Jack van der Hoek is nu een jaar gedeputeerde in Noord-Holland voor onder andere duurzaamheid, energie en circulaire economie. Hij vraagt zich af of alle bestuurders in Noord-Holland wel weten waarmee de Provincie hen kan ondersteunen op dit gebied. Omdat er meer mogelijk moet zijn dan er nu gebeurt, heeft hij onlangs besloten om bij de Noord-Hollandse gemeenten op de koffie te gaan. Hij wil graag van de wethouders horen waar ze mee bezig zijn. Hij gaat ze vertellen wat de Provincie doet, hun vragen en obstakels bespreken. Goed is het ook om samen kansen te verkennen voor bijvoorbeeld een (al dan niet gezamenlijke) lobby richting Rijk en de Europese Unie.

Duurzaamheidstour

Een duurzaamheidstour door de provincie dus met de naam #DtourdeProvence. Lees de weblog hierover voor meer informatie. En volg de #DtourdeProvence op Twitter met deze hashtag.

Het duurzaamheidsbeleid van de Provincie Noord-Holland betreft bijna alle beleidsterreinen. Lees hier op de website meer over de insteek duurzaamheid & milieu.