maandag 4 oktober 2021

Erik Terheggen gekozen als regiovoorzitter D66 Noord-Holland

Afgelopen zaterdag 2 oktober is tijdens de Algemene Regiovergadering, op het Naarjaarscongres van D66 Noord-Holland in Hoofddorp, Erik Terheggen door de aanwezige leden gekozen als voorzitter van het regiobestuur. Voor de functie van regiovoorzitter hadden zich vier uitstekende kandidaten beschikbaar gesteld.

Na de presentatie van de kandidaten, waarin zij zich in vijf minuten middels een pitch aan de leden mochten voorstellen en ze door de aanwezige  leden bevraagd werden over hoe zij het voorzitterschap zouden invullen, konden de aanwezig leden hun stem uitbrengen.

Tijdens agendapunt 11 maakte de telcommissie bij monde van Patrick Blokdijk (ex-raadslid voor D66 i Purmerend en lid van de Landelijke Verkiezingscommissie) de uitslag bekend. Daaruit kwam naar voren dat Erik Terheggen door een meerderheidvan de leden tot voorzitter was gekozen.

Wij feliciteren Erik Terheggen met zijn verkiezingen en wensen hem veel succes toe in zijn rol als regiovoorzitter van D66 Noord-Holland. Tevens bedanken wij drie andere drie kandidaten dat zij zich hebben willen kandidateren voor de functie zodat de leden daadwerkelijk wat te kiezen hadden.

Wij danken Denise Abbas voor het ter beschikking stellen van de door haar gemaakte foto’s.