woensdag 10 november 2021

D66 organiseert campagnedag in Purmerend en Dijk en Waard

Op 24 november strijdt D66 mee met de gemeenteraadsverkiezingen van Purmerend en Dijk & Waard. Door herindeling worden de verkiezingen in deze twee gemeenten eerder gehouden.  Deze verkiezingen zijn, ook door de landelijke en regionale uitstraling, van grote betekenis voor D66. Op zaterdag 20 november organiseren we een regionale campagnedag.

We gaan onze Democraten in Purmerend en Dijk en Waard helpen met flyeren en maken er zo een leuke middag van.

Daartoe verzamelen we:

In Purmerend om 12.00 uur op de parking van de Stationsweg (bij het CS treinstation) (2 euro per dag). Daarna lopen we naar de Koemarkt.

In Heerhugowaard om 14.30 uur op het Stadsplein (Parelhof 1, op loopafstand station, gratis parkeren achter het gemeentehuis).

Je hoeft je niet van tevoren aan te melden, maar het mag wel. Weet je al dat je komt of heb je vragen? Stuur dan een mail aan 2011campagne@gmail.com.Vergeet niet je D66 jas mee te nemen. Wij zorgen voor de flyers en een gezellige middag samen met andere democraten.

Alvast dank en tot ziens op 20 november!