woensdag 15 december 2021

Regiobestuursleden gezocht

2022 gaat bijna beginnen en veel afdelingen druk bezig zijn met de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen. In 2022 start ook onze voorbereiding van de Provinciale Statenverkiezingen in 2023. Om die zo goed mogelijk voor te kunnen bereiden is het belangrijk dat wij als bestuur op volle sterkte zijn. Wij zijn daarom op zoek naar enthousiaste en actief ingestelde D66-leden die samen met het zittende bestuur de verkiezingen van 2023 willen voorbereiden.

Openstaande vacatures

We zijn op zoek naar een bestuurslid ‘Ledenbindingen en -werving’ en een bestuurslid ‘Ondersteuning afdelingen’ die afdelingen ondersteunt bij mogelijke obstakels die zij op hun pad tegenkomen. De profielen zijn te vinden bij de publicaties. Spreken deze vacatures jou aan?, stel je dan kandidaat via Mijnd66.nl.

Afscheid van twee bestuursleden

Het regiobestuur neemt afscheid van Hendrik Fongers en John Jhinnoe die het bestuur verlaten. Voorzitter Erik Terheggen: “Binnen het bestuur hebben we bijzonder prettig samengewerkt met Hendrik en met John, en we zijn zeer dankbaar voor hun grote inzet voor D66 in Noord-Holland”.

Ook andere leden welkom

Ben je niet geïnteresseerd in de vacatures die nu openstaan, maar wil jij wel jouw bijdrage leveren in het bestuur? Schroom dan niet contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.