ARV en nieuwjaarsreceptie 27 januari 2018

Het Regio Bestuur van D66 Noord-Holland nodigt u graag uit naar een algemene regiovergadering (ARV) op zaterdag 27 januari 2017 om 14:30. Aansluitend aan de ARV organiseert het Regio Bestuur samen met de afdeling Aalsmeer de nieuwjaarsreceptie voor D66 in Noord-Holland en de Metropoolregio Amsterdam (MRA). Daarnaast bieden wij een gevarieerd programma met allerlei activiteiten gericht op de campagne voor GR2018. U kunt zich aanmelden via het aanmeldformulier.

Locatie: The Beach, Aalsmeer (14:30-16:00, inloop 14:00)

The Beach is dé indoor strandlocatie van Nederland gevestigd in de oude bloemenveiling van Aalsmeer, vlakbij Amsterdam en Amstelveen en op steenworp afstand van Schiphol en Hoofddorp.

Agenda ARV

1. Opening en welkom
  2. Notulen eerdere ARV
  3. Afscheid Olaf Vroom