Lars Bredenoort

Stagiair campagne/communicatie & ledenbinding/werving

Topsporter & student politicologie nieuwe stagiair regiobestuur Noord-Holland

Van januari t/m maart 2018 gaat Lars Bredenoort (1996) aan de slag als fulltime stagiair campagne/communicatie & ledenbinding/werving bij het regiobestuur Noord-Holland. Lars is zijn bachelor politicologie aan het afronden aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Zijn talen zijn Nederlands, Engels en Duits. Hiernaast kent hij een klein beetje Arabisch, aangezien hij dit in zijn minor gestudeerd heeft. Op zijn vijftiende ging hij naar een middelbare topsportschool als volleyballer waar hij ook zijn VWO-diploma haalde. Lars is lid van zowel D66 als de Jonge Democraten (JD). Vanuit het regiobestuur gaat Lars de campagnes richting de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 van onze lokale afdelingen in Noord-Holland analyseren vanuit de theorie en actief ondersteunen in de praktijk. Speciale aandacht van Lars zal uitgaan naar zijn eigen post-Millennials generatie die volgend jaar voor de eerste of tweede keer kan gaan stemmen tijdens gemeenteraadsverkiezingen in Noord-Holland.