6 publicaties gevonden.

• Motie participatie bijeenkomst gemeenteraden, waterschapsbesturen t.b.v. Omgevingsvisie

Motie ingediend door de VVD, D66, PvdA en CDA op de Provinciale Statenvergadering van 9 oktober over de omgevingsvisie van provincie Noord Holland.

• Gepubliceerd op 16 oktober 2017
  • Schriftelijke vragen over investeringen Alliander

Statenleden Yurdakul en Tijssens hebben op 2 mei schriftelijke vragen gesteld over het duurzame investeringsbeleid van Alliander. De Provincie Noord-Holland is aandeelhouder van deze netwerkbeheerder.

• Gepubliceerd op 2 mei 2017
  • Schriftelijke vragen over investeringen door PWN

Op 16 december 2016 stelden Zafer Yurdakul en Job Rook op grond van artikel 45 van het Reglement van Orde voor de vergaderingen van Provinciale Staten van Noord-Holland  namens de Statenfractie van D66 een aantal vragen aan het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Holland over plannen voor grote investeringen van PWN, waarvoor geld geleend wordt

• Gepubliceerd op 16 december 2016
  • Motie Prioriteiten Kaderbrief 2017

Motie M25/27-6-2016

• Gepubliceerd op 27 juni 2016
  • Wie is er bang voor verandering

Visie van Hein Struben op provinciale grenzen.

• Gepubliceerd op 1 februari 2016
  • Wat betekent afschaffen WGR plus-regio’s voor Noord-Holland?

Flip de Groot en Hein Struben hebben op grond van artikel 45 van het Reglement van Orde voor de vergaderingen van Provinciale Staten van Noord-Holland namens de fractie van D66 schriftelijke vragen aan het college van Gedeputeerde Staten van Noord-Holland gesteld over de consequenties van het afschaffen van de WGR plus-regio's.

• Gepubliceerd op 24 december 2014