4 publicaties gevonden.

• Motie Grootste duurzame waterstofcluster van Europa

Op 12 november 2018 hebben Provinciale Staten een voorstel aangenomen van D66, mede ondertekend door VVD, CDA en PvdA, over het realiseren van waterstoffabrieken in het Noordzeekanaalgebied en Den Helder. Lees hier meer hierover.

• Gepubliceerd op 13 november 2018
  • Motie Geen kerncentrale in Noord-Holland

Op 12 november 2018 hebben Provinciale Staten een voorstel aangenomen van D66 en mede ondertekend door PvdA, SP, GroenLinks en PvdD, waarin Provinciale Staten zich uitspreken dat een nieuwe kernenergiecentrale in Noord-Holland niet aan de orde is. Zie ook dit nieuwsartikel.

• Gepubliceerd op 13 november 2018
  • Schriftelijke vragen n.a.v. presentatie Klimaatwet

Statenlid Suzanne Klaassen heeft op 29 juni 2018 schriftelijke vragen gesteld aan Gedeputeerde Staten naar aanleiding van de presentatie van de Klimaatwet over de consequenties die deze nieuwe wet heeft voor de duurzaamheidsopgave van de Provincie Noord-Holland. Op 4 september heeft het college de vragen beantwoord. De beantwoording is te vinden op

• Gepubliceerd op 11 september 2018