Agenda en stukken ARV 25 oktober 2020

Zondag 25 oktober is er een ARV (algemene regiovergadering) voor de leden van D66 uit Noord-Holland. Aanvang: 13.00 uur. Deze bijeenkomst wordt online gehouden, als webinar, maar registreren is desalniettemin nodig.

Meld u aan via deze link.

LET OP 1: op uw ticket kan de fysieke vergaderplaats in Haarlemmermeer of Zwanenburg vermeld staan. De feitelijke toegang tot de vergaderlocatie is echter beperkt tot personen die expliciet daartoe zijn uitgenodigd.

LET OP 2: de locatie van de uitzending van het webinar is recent gewijzigd. De juiste locatie staat vermeld op de agenda.

De agenda en bijbehorende stukken vindt u onderaan deze pagina.

Omdat het hier een online bijeenkomst betreft vragen we om uw aandacht voor de volgende punten die de orde betreffen.

• Tijdens de bijdragen van de diverse sprekers kunt u via de chat-functie vragen stellen of opmerkingen plaatsen.

Uw bijdragen worden gebundeld (als dat opportuun is) en op volgorde geplaatst door een redactiecommissie, bestaande uit enkele leden van het Regiobestuur, en vervolgens voorgelegd aan de spreker(s) na afloop van hun bijdrage. We vragen er bij voorbaat uw begrip voor als niet alle vragen behandeld kunnen worden, gegeven de beperkt beschikbare tijd.

N.B.

–    Jan Paternotte heeft aangegeven het onderwerp Integratie en Discriminatie aan te willen snijden.

–    onze gedeputeerde Ilse Zaal zal spreken over economisch herstel in NH na de Coronapandemie en over de voedselvisie.

• Wat betreft agendapunt 7, de meerjarenbegroting en halfjaarcijfers, verzoeken wij u dringend om eventuele vragen en opmerkingen voorafgaand aan de vergadering en vóór 22 oktober a.s. in te dienen via info@d66noordholland.nl. Dit stelt het Bestuur in de gelegenheid ook eventuele technische vragen snel en adequaat van een reactie te voorzien tijdens dit webinar.

• Het Regiobestuur D66 Noord-Holland bood onze leden de gelegenheid steun te vragen voor de amendementen en moties die tijdens het landelijk congres zullen worden behandeld. De betreffende moties en/of amendementen vindt u hier.
Gepubliceerd op 11-10-2020 - Laatst gewijzigd op 23-10-2020